Fotograaf Amersfoort - FotostudioSas - image 34
Zakelijk

Bedrijfsfotografie

Bedrijfsfotografie is dè manier om jouw bedrijf op de kaart te zetten. Met foto’s die passend zijn bij de huisstijl en jullie visie zorgt Fotostudiosas voor mooie beelden. Bedrijfsfoto’s zijn in te zetten voor website content, sociale media posts, publicaties en voor allerlei andere doeleinden. Voor het maken van de foto’s komt Sas op locatie bij jullie bedrijf.

Zakelijk portret

Zakelijke portretten zijn handig voor LinkedIn profielfoto’s, de voorstelpagina op de website, een personeelsarchief en nog veel meer. Voor de fotografie van de portretten komt Sas op locatie, maar er kan ook gebruik gemaakt worden van de studio. De zakelijke portretten kunnen op klassieke manier worden gemaakt, maar dynamische zakelijke portretten is ook een specialisatie van Sas.

Portret fotografie

Portret fotografie kan natuurlijk op allerlei manieren! Er kan verschil gemaakt worden in locatie, in houding of wat dacht je van het gebruik van attributen. Portret fotografie laat je zien op je mooist en met een intense blik. 

Een portret kan krachtig zijn, vrolijk of een hele andere emotie oproepen.

Event fotografie

Bedrijfsuitjes, festivals, recepties, onvergetelijke feesten, vergaderingen, jubilea, en nog veel meer. Fotostudiosas wil graag bij jullie evenement aanwezig zijn! Wat is een evenement zonder goede fotograaf. Na het evenement kunnen jullie foto’s verwachten van de belangrijkste momenten van het evenement. Daarnaast vangt Sas alle momenten waarin zij een mooi plaatje ziet. Evenementfoto’s kunnen ook heel goed worden gebruikt voor sociale media, publicaties, promoties en reclame.

Website fotografie

Voor het maken van websitebeelden kan Sas rekening houden met specifieke maten, kleuren en andere website afspraken. Soms figureert een foto als achtergrond voor een belangrijke tekst of wordt er rekening gehouden met banner-maten. De websitefotografie wordt altijd in overleg gedaan, zodat de beelden aansluiten bij het ontwerp van de website en de wensen van de klant.